L  I  N  N  E  A  S          B  L  O  G  G  !  ! ♥

Alla inlägg under juni 2014

Av Linnéa - 9 juni 2014 14:13

Hej, hej Bloggen

Idag så är det så sjukt varmt så jag orkar faktist inte blogga så mycket idag. Men lite kan jag blogga iaf.

Snart så är det skolavslutning, om 2 dagar!  Men nu ska jag gå ut (sorry för ett VÄLDIIIGGGTTT kort inlägg...) Ska göra iordning något gott mellis och sätta mig ute någonstans och bara njuta!♥


 


Av Linnéa - 1 juni 2014 07:55

Hej, nu har jag tagit en liten paus ifrån Msp p.g.a att jag viksom har 'tröttnat' lite på Msp. Och bloggen har jag inte uppdaterat på ett tag och det är jag jätte ledsen för att inte ha bloggat på ett tag nu. Men ifall man tar en liten paus så gillar man t.e.x att blogga ännu mer sedan!!

BNu håller jag på och chattar med en av mina kompisar på Msp (eftersom att jag har börjat spela msp igen)

En av mina bff´s saknar mig rätt så mycket så jag tycker synd om henne (alltså att jag inte är inne på Msp fast hon gärna vill det) så det är därför jag har börjat spela Msp igen!!<3
 (på msp heter hon STINASWEET00)


Senare idag så ska jag nog redigera bloggen. Alltså ändra header, färg, kanske muspekare på bloggen m.m


HEJDÅ, HA EN BRA DAG!/ Den WilmaFjortis12 som är tbx på Msp och bloggen!!<3:)

Presentation


Hej jag är snart en 12-årig tjej som gillar att t.e.x. blogga!
I min blogg kommer du att få följa mitt liv. En del dagar är mindre bra och endel bättre.
Kram/ Clara♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

TYCKER DU ATT "VECKANS NAGEL" LÅTER BRA?
 JA
 NEJ
 VET INTE ÄNNU

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

S Pink Premium Pointer

Klocka

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards