L  I  N  N  E  A  S          B  L  O  G  G  !  ! ♥

Alla inlägg under juli 2014

Av Linnéa - 19 juli 2014 18:41

Hejsan hejsan bloggen, jag är så himla ledsen för att jag inte bloggar vid vissa tillfällen (stav) men jag har en förklaring; datorn är trasig, eller kanske inte HELT trasig. Problemet är det att det inte går att komma in på Internät.

Men i alla fall så är jag hos min mormor nu och hennes dator fungerar i alla fall. Men bara så att ni vet det så har jag inte slutat att blogga ifall ni undrar varför ag inte bloggar lite då och då så vet ni. Jag tror att det var i april månad som jag hade ca 57 läsare så tack så jättemycket.


Nu ikväll så siter jag här framför tv:en med datorn i knät och äter godis och dricker läsk.


Men nu ska jag avsluta detta inlägg, så hejdå



//Linnea 


Av Linnéa - 10 juli 2014 10:43

Tycker ni att denna låt är bra?? Alltså det finns bättre låtar men detta är HANS BÄSTA låt!! Kommentera vad ni tycker och glöm inte att fråga frågor till frågestunden!!   Min favortitdel i videon är när dom smäller dom där grejerna ute i publiken, vilken favoritdel i videon tycker du mest om!?


Av Linnéa - 9 juli 2014 13:09

Frågor:

Vad har du på dig? En grå t-shirt instoppad under en svart kjol

Hur lång är du? Typ 1,55

Hur mycket väger du? Ungefär 40

Några tatueringar? Nej

Några piercingar? Nej men typ alla tror att jag har hål i öronen

Favoritprogram? Violetta

Favoritband? The Fooo

Favoritlåt? King Of The Radio med The Fooo

Hur gammal är du? 12

Stjärntecken? Vågen

Favoritfärg? Lila och vit eftersom att vit är en basfärg

Hög eller låg musik? Hög

Hur lång tid tar det för dig att duscha? Ojj, lång tid!:) Men har rätt långt hår

Någonsin varit med i ett slagsmål? Nepp

Rädslor? Döden och eld

Senaste personen du pratade med? Min brorsa

Favoritmat? Hamburgare och bröd

Plats du vill besöka? Los Angeles

Favoritsmak på godis? Surt

Vilka instrument spelar du? Spelar inte men kan lite piano

Senaste sporten du spelade? Dans

Senaste låten du lyssnade på? Lyssnar på Anstin Mahone - All I Ever Need just nu

Senaste gången du var med någon? I början av sommarlovet, alla mina vänner är upptagna med något annat

Vem borde svara på de här frågorna nu? Den som vill!!

 

Av Linnéa - 8 juli 2014 13:54

Hejsan

Idag är det första dagen där jag verkligen tycker att det är riktigt varmt, det är nästan så att det är lite för varmt. Men iallafall så undrar jag om det finns några frågor till min frågestund. För jag har ju inte håLlit på så mycket med att blogga så jag är rätt så ny här. Och då tänkte jag att ni skulle kunna lära känna mig lite mer och därför skulle det vara bra med en liten frågestund. Men till en frågestund så behöver jag FRÅGOR! Så kommentera massor med frågor så ska jag fixa en frågestund!!


KOMMENTERA FRÅGOR!!!  

Av Linnéa - 7 juli 2014 17:29

Sso eller Msp?: Msp

Rosa eller lila?: Lila

Hund eller katt?: Katt

Dator eller mobil?: Mobil

YouTube eller radio?: YT såklart

T-shirt eller linne?: Linne

Dator eller TV?: TV

Bowling eller fotboll?: Bowling

The Fooo eller 1D?: The Fooo

Godis eller glass?: Godis

Film eller Youtube?: YouTube

 





 

Av Linnéa - 7 juli 2014 17:20

Hejsan Du som läser detta!!♥

Jag tänkte göra en liten frågestund här på bloggen. Men jag tänkte att NI skulle få ställa frågor till mig som jag sedan ska svara på!! Vi får se hur många kommentarer jag får i detta inlägg (alltså frågor) men om det blir allt för många så kommer jag bara ta dom mest SERIÖSA!! Men om det bara blir några stycken typ 8 stycken så kommer jag såklart att svara på dom (om dom är seriösa). 

Men iaf så tänkte jag göra en annan slags frågestund. Det går typ till såhär: att man frågar 2 saker t.e.x godis eller chips och sedan ska man svara på vad man gillar mest utav dom2 sakerna!!


Hejdå //Linnéa 

Av Linnéa - 7 juli 2014 17:16

Hur tycker ni att balsammetoden är? bra eller dålig? Tänkte börja med det men fattar liksom inte om man MÅSTE FORTSÄTTA med balsammetoden resten av livet efter det att man börjat med balsammetoden!? Kommentera


//Linnéa


Presentation


Hej jag är snart en 12-årig tjej som gillar att t.e.x. blogga!
I min blogg kommer du att få följa mitt liv. En del dagar är mindre bra och endel bättre.
Kram/ Clara♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

TYCKER DU ATT "VECKANS NAGEL" LÅTER BRA?
 JA
 NEJ
 VET INTE ÄNNU

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

S Pink Premium Pointer

Klocka

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards