L  I  N  N  E  A  S          B  L  O  G  G  !  ! ♥

Alla inlägg under augusti 2014

Av Linnéa - 6 augusti 2014 16:11

 

Msp
Av Linnéa - 5 augusti 2014 10:00

Ifall du inte har något att göra så kan du kolla på dom här 2 tråkiga videorna när jag spelar Msp. Det blev inte så bar för det laggar rätt mycket men iallafall. 



  


 


Av Linnéa - 4 augusti 2014 13:29

Hejsan svejsan du som läser detta! Nu är det en ny månad vilket betyder att datorn fungerar igen!! ÄNTKLIGEN. I know, vår dator är knäpp. Men iallafall idag är det jättevarmt och jag har målat naglarna. Nu ska jag gå in på datorn och kolla på lite nya snygga kläder. Jag insåg att det behövdes städas lite i min garderob så jag testade alla kläder och insåg även då att nästan helften av kläderna var för små, trasiga elelr urtvättade. Så det som var för smått fick lillasyrran och det som vartrasigt fick vi kasta. Men nu ska jag in och kolla på lite snygga nya coola kläder och så behöver jag snyggare och störra badkläder också. Så vi hörs!!


 

Ska bara ta bort nagellacket som hamnat utanför också, sedan är det väl klart tror jag!<3

Hejdå// Linnea

Presentation


Hej jag är snart en 12-årig tjej som gillar att t.e.x. blogga!
I min blogg kommer du att få följa mitt liv. En del dagar är mindre bra och endel bättre.
Kram/ Clara♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

TYCKER DU ATT "VECKANS NAGEL" LÅTER BRA?
 JA
 NEJ
 VET INTE ÄNNU

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekare

S Pink Premium Pointer

Klocka

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards